Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam

3 plaatsers

Ga naar beneden

goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam Empty goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam

Bericht van Ingrid. wo jul 01, 2015 5:16 pm

Hallo allemaal,

Voor Iezabella, in Amsterdam, vraag ik een betrouwbare fokker in haar woonplaats.
Zij heeft eind maart, mijn twee dametjes (Dushi I love you , geboren in april 2014, en Fame I love you , geboren 06 oktober 2014) overgenomen.
Mijn intentie was ze ergens te plaatsen waar ze minimaal één vriendinnetje zouden krijgen.
Als er dan één komt te overlijden, is de ander niet alleen.
Iezabella is daarmee accoord gegaan, maar weet geen fokker bij haar in de buurt, en uit een dierenwinkel, heb ik haar afgeraden.
Ze wil graag een lief muizenmeisje erbij, als het maar op zeker een vrouwtje is!
Het uiterlijk van de nieuwe dame maakt Iezabella niet uit, misschien heeft iemand wat dametjes zitten, zodat zij kan kiezen.
Iezabella zal zelf er naar toe komen, maar heeft geen beschikking over een computer, zodat ik dit berichtje voor haar plaats.
Wie weet een geschikte fokker in Amsterdam?
Zij woont in het centrum, maar is bereid te reizen naar andere delen van Amsterdam. flower

Ingrid.

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam Empty Re: goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam

Bericht van Mutt wo jul 01, 2015 10:08 pm

Ik weet niet of er fokkers in de buurt zitten (denk dat je al bij de fokkerslijst hebt gekeken?), anders even op marktplaats kijken? Daar adverteren mousery's ook wel eens Smile

Wat goed trouwens dat je je over je muisjes ontfermt ondanks dat ze niet langer bij jou wonen!
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam Empty Re: goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam

Bericht van Ingrid. do jul 02, 2015 12:21 am

Ja, bij eentje op de lijst stond geen plaatsnaam, dus misschien.
Maar ik zal op Marktplaats kijken.
Hoe weet ik dan of het geen broodfokker betreft?
Liefs, Ingrid

Ingrid.

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam Empty Re: goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam

Bericht van Mutt do jul 02, 2015 10:40 am

Ik denk dat je van de bakken waar de muizen in zitten al veel kan afleiden, hoeveel muizen er worden aangeboden (bij andere advertenties) en of ze als voederdier worden aangeboden. Vaak vermelden fokkers dan hun mousery ook en daar kan je dan ook even op zoeken.
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam Empty Re: goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam

Bericht van Ingrid. do jul 02, 2015 1:24 pm

Ik heb ook op Marktplaats helaas nog niets gevonden.
Misschien een andere dag meer geluk.

Ingrid.

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam Empty Re: goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam

Bericht van Chantal vr jul 03, 2015 11:02 am

Als ze bereid is naar Almere te reizen heb ik op het moment wel enkele vrouwtjes beschikbaar.
Chantal
Chantal

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 27-05-15
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

http://mouse-mania.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam Empty Re: goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam

Bericht van Ingrid. vr jul 03, 2015 11:27 am

Nee, dank je, want ze zoekt binnen Amsterdam.
Wel jammer.
Liefs, Ingrid.

Ingrid.

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam Empty Re: goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam

Bericht van Ingrid. zo jul 05, 2015 11:18 am

Chantal, omdat ik in heel Amsterdam geen betrouwbaar adres kan vinden, wil Iezabella toch wel naar Almere reizen om bij jou een of twee muizen meisjes te halen.
Ik stuur je ook nog even een pb als het me op dit nieuwe forum lukt, want ik heb je telefoonnummer niet meer.
Maar ik heb je bij haar aanbevolen.
Liefs, Ingrid

Ingrid.

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam Empty Re: goede betrouwbare muizenfok(st)er gezocht in Amsterdam

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum