Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

online games

2 plaatsers

Ga naar beneden

online games Empty online games

Bericht van Saskia1982 vr jan 15, 2016 6:55 pm

Vaak vind ik het in de avond ontspannend om gewoon eens wat games te spelen.
Soms zijn dat simpele en korte spelletjes zoals candycrush, maar ik heb ook weleens zin in spellen waar wat meer tactiek bij komt kijken of waar je met meerdere spelers speelt.
Wat voor spellen spelen jullie weleens?

Op dit moment speel ik met name op Big Farm
De naam zegt het al, een boerderij spel..
Je bouwt een boerderij en je oogst gewassen etc, naarmate je een hoger level behaald zal je ook meer opties krijgen.
Grootste voordeel van dit spel vind ik dat je ook zonder geld uit te geven van alle opties gebruik kan maken, met geld kan je goud kopen om sneller te groeien maar je kan ook binnen het spel zelf goud verdienen.
Ander element wat mij erg aanspreekt is dat je ook een groep kan oprichten of bij een groep kan aanmelden en gezamenlijke opdrachten kan vervullen voor beloningen.
Verder zijn er zeer regelmatig evenementen waarmee je extra beloningen kan verdienen en vrijwel elke maand een paardencompetitie.
Tot slot, heb je geen zin.. geen probleem er zal niets "dood" gaan als je een tijd afwezig bent, zodra je weer online komt ga je verder waar je gebleven bent Wink
Saskia1982
Saskia1982
Admin

Aantal berichten : 594
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 41
Woonplaats : Brielle

http://saskia1982.webs.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

online games Empty Re: online games

Bericht van Saar za jan 16, 2016 9:48 am

Ik speel eigenlijk weinig online. Heb net de sims3 en dat blijf ik onwijs leuke spellen vinden Very Happy
Verder speel ik ook heel vaak Harvest Moon. Ook een boerderijtje oprichten. Je begint met een huisje en meestal een hondje. Door dingen buiten te verzamelen en te verkopen kun je je eerste zaden kopen en dan meer geld vangen met de gewassen. Daarna bouw je langzaam gebouwen en plaats je er dieren. Ook is er altijd een "grote" opdracht die bijna het hele spel duurt. Dan moet je bijvoorbeeld de Harvest Goddess redden die versteend is, door muzieknoten te verzamelen. Vind het altijd onwijs leuk, maar weet niet of het ook op de pc is.
Je kan er ook trouwen en na 60 speldagen krijg je een kind, die je dan kan helpen op de boerderij (ligt aan welk spel, sommige kinderen worden niet ouder dan een peuter)

Saar

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 05-10-15
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum