Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.  Empty Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.

Bericht van Mutt zo jan 24, 2016 12:09 pm

Hallo!

Helaas is Qappuccino overleden en heb ik nog mijn 3 dames over. Die doen het gelukkig nog goed maar ik zoek weer twee dametjes.
Wie weet er muizen in de buurt, lichte voorkeur voor volwassen dieren die weg moeten bij iemand, maar pups kan ook.
Het hoeft niet per direct en ik houd marktplaats ook al in de gaten. Ik zoek ze in de omgeving van Utrecht maar mag ook iets verder.
Qua kleur zou ik het liefst een black/choco tan, driekleur, siamees/hymalaya of apart getekend bontje willen, liever niet zwart of agouti, maar ik ben niet heel kieskeurig.
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.  Empty Re: Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.

Bericht van -Ella- di jan 26, 2016 3:35 pm

Iemand in Amersfoort zocht nog een huisje voor geloof ik 3 muisjes. Ik wou die overnemen maar toen kreeg 1 van mijn dames MOO waardoor ik dat moest afzeggen. En nog iemand met 1 muisje in Woerden.

-Ella-

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 26-05-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.  Empty Re: Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.

Bericht van Mutt di jan 26, 2016 9:41 pm

Die in Amersfoort had ik gezien ja!
Op zich wilde ik ze wel graag overnemen alleen eigenlijk wil er maar 2 bij en 1 laten zitten is ook zo sneu (ben dan toch een beetje lang dat die dan alleen bij iemand eindigt). Alleen ik ben echt een zeikerd wat betreft aantal muizen op een bepaald oppervlak, 6 muizen voor mijn vakantiekooi van 70x40 vond ik teveel Embarassed
Misschien toch maar eens overleggen met thuis.

Die in Woerden kan ik niet vinden?
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.  Empty Re: Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.

Bericht van -Ella- vr jan 29, 2016 9:00 pm

Die is Woerden stond op het hamsterforum. Als je wilt kan ik haar vragen of haar muisje nog een huisje zoekt.

-Ella-

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 26-05-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.  Empty Re: Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.

Bericht van Mutt vr jan 29, 2016 9:12 pm

Graag, ik ben benieuwd!
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.  Empty Re: Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.

Bericht van Mutt vr feb 05, 2016 8:31 pm

Ik geef 'm weer een schop omhoog, niemand die nog 1 of 2 muisjes weet die een huisje zoeken?
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.  Empty Re: Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.

Bericht van LiefKonijntje za feb 06, 2016 2:04 pm

Ik heb in Middelburg een pensioen groep zitten waar er eventueel wel 1 of 2 uit mogen. Maar dat is niet echt in de buurt.

Verder momenteel nog geen jongen.

Misschien is Ravenswoud (Friesland) dichter in de buurt? (geen idee) Maar ik denk dat mijn vriend er ook wel heeft..
LiefKonijntje
LiefKonijntje
Admin

Aantal berichten : 407
Registratiedatum : 22-05-15
Woonplaats : Middelburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.  Empty Re: Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.

Bericht van Mutt za feb 06, 2016 10:17 pm

Oei Friesland en Middelburg zijn wel heel ver. Ik kom daar helaas ook nooit.
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.  Empty Re: Twee dames die mijn clubje komen versterken gezocht.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum