Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden) Empty Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden)

Bericht van Bloempju14 di jun 16, 2015 4:11 pm

***mag een slotje op***

hallo iedereen

ik ben op zoek naar een lieve Fokman in de omgeving van Dronten.
ik heb op het moment maar een fokman en ik wil graag wat ander bloed in mijn fok projecten.
welke kleur hij is maakt niet heel veel uit al wil ik liever geen albino of zwart (bont).

het belangrijkste vind ik:
* Gezondheid
* Groot Formaat
* Liefst ouder dan 3 maand en jonger dan een halfjaar
* fijn karakter

de bedoeling is dat deze meneer gekoppeld word aan de muisjes van mijn kinderen.

Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden) 20150616_154918_zpsc7lkm7y0
romy wil niet echt rustig gaan zitten voor de foto als dat loesje doet maar dan hebben jullie een idee.
heeft er iemand een man die met deze twee vrouwtjes mooie nestjes wil maken?


Laatst aangepast door Bloempju14 op wo jun 17, 2015 2:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Bloempju14
Bloempju14

Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-05-15
Leeftijd : 31
Woonplaats : Dronten

Terug naar boven Ga naar beneden

Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden) Empty Re: Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden)

Bericht van rianna di jun 16, 2015 9:50 pm

is gelderland te ver?

rianna

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 30-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden) Empty Re: Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden)

Bericht van Bloempju14 di jun 16, 2015 9:58 pm

waar in gelderland? mijn vriend heeft een auto dus misschien dat ik hem zover kan krijgen om een muisje op te halen Wink
Bloempju14
Bloempju14

Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-05-15
Leeftijd : 31
Woonplaats : Dronten

Terug naar boven Ga naar beneden

Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden) Empty Re: Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden)

Bericht van Chantal wo jun 17, 2015 11:17 am

Ik woon in Almere. Misschien heb ik wel wat voor je.

Ik heb op dit moment een sable man eventueel beschikbaar. Niet extreem goed van bouw maar wel erg mooi van kleur en gezond. Zijn agouti broertje (mogelijk bont drager) is ook beschikbaar.

Daarnaast heb ik eventueel nog een Silver agouti splashed rumpwhite man die binnenkort wel mag verhuizen. Deze is wel van groot formaat, mooie oren en lief karakter.

Eventueel nog een zwarte hereford man (langhaar drager) beschikbaar.

Ook nog wat jonge mannen aanwezig.

Mocht er wat tussen zitten dan hoor ik het wel Smile
Chantal
Chantal

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 27-05-15
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

http://mouse-mania.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden) Empty Re: Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden)

Bericht van Bloempju14 wo jun 17, 2015 11:29 am

heb je misschien een foto van je silver agauti splashed rumphwhite? en hmm zwart heb ik al veel maar een zwarte hereford man is miss ook wel leuk. haha ik weet niet wat ik wil!! Razz t liefst allemaal maar dat kan niet haha zou je wat fotos willen sturen van de mannen. almere moet tedoen zijn Wink
Bloempju14
Bloempju14

Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-05-15
Leeftijd : 31
Woonplaats : Dronten

Terug naar boven Ga naar beneden

Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden) Empty Re: Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden)

Bericht van Chantal wo jun 17, 2015 11:41 am

Dit is de silver agouti splashed rump man:
Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden) 0d53aab5-cb7b-4db6-b313-cce23c5f2b1c_zpsl5iot8pv

Hij zit nu nog bij een paar dames maar als ik daar buikjes begin te zien dan mag hij eventueel weg. Heb een zoon van hem die hem mag opvolgen namelijk Very Happy

Van de rest zal ik even foto's maken want daar heb ik alleen foto's van toen ze jong waren. Smile
Chantal
Chantal

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 27-05-15
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almere

http://mouse-mania.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden) Empty Re: Fokman gezocht omgeving Dronten (gevonden)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum