Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Witte grof schilferige oren/neus/staart/geslachtsdeel

2 plaatsers

Ga naar beneden

Witte grof schilferige oren/neus/staart/geslachtsdeel Empty Witte grof schilferige oren/neus/staart/geslachtsdeel

Bericht van Mousies di mei 31, 2016 11:17 pm

Hoi allemaal,

1 Van mijn muizen heeft iets waar ik niet zo van weet wat ik er nou van moet denken. Bij schurft zie je meestal kale plekken en ook ergens in de vacht, of niet? Bij mijn muis zie ik het alleen aan de gevoelige huid-delen zoals neus, oren, staart en zn balletjes. Zie foto's! Wat denken jullie er van? (hmmm dacht mn foto's te uploaden maar het lukt me niet / zie ze niet)

Groetjes, Lydia

Mousies

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 31-05-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte grof schilferige oren/neus/staart/geslachtsdeel Empty Re: Witte grof schilferige oren/neus/staart/geslachtsdeel

Bericht van nieki do jun 02, 2016 10:55 am

wast die zich daar vaak? kan ook stress zijn
nieki
nieki
Moderator

Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 24-05-15
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte grof schilferige oren/neus/staart/geslachtsdeel Empty Re: Witte grof schilferige oren/neus/staart/geslachtsdeel

Bericht van Mousies ma jun 06, 2016 9:57 pm

Dank voor je reactie! Hij wast er niet vaak, wel wat trekken er aan. Op zn neusje zit het ook. Wordt nu ook groter, denk toch schurft... heb je natuurlijk in vele vormen.

Mousies

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 31-05-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte grof schilferige oren/neus/staart/geslachtsdeel Empty Re: Witte grof schilferige oren/neus/staart/geslachtsdeel

Bericht van nieki do jun 09, 2016 9:57 am

hmm toch even behandelen dus, succes
nieki
nieki
Moderator

Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 24-05-15
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte grof schilferige oren/neus/staart/geslachtsdeel Empty Re: Witte grof schilferige oren/neus/staart/geslachtsdeel

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum