Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hallo muisjes

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hallo muisjes Empty Hallo muisjes

Bericht van Lars1 di nov 29, 2016 9:03 pm

Hallo mensen,

Ook ik zal mijzelf even voorstellen.. Ik ben Lars, woon in een mooi dorp, ben van middelbare leeftijd en vind muizen van kleins af aan al mooie beesten.
Als jullie vragen over mij hebben, hoor ik het graag! Nu heb ik de laatste tijd wel een klein probleem met mijn kleine vrinden..

De laatste weken, nu het weer kouder wordt, hebben er een aardig aantal muizen in onze boerderij plaats genomen. Nu vind ik een paar niet heel erg maar het worden er nu wel erg veel. Ik heb geprobeerd om de muizen weg te jagen, want doden wil ik ze absoluut niet.
Daarom zit ik eraan te denken om een diervriendelijke lokdoos te kopen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en werkt het überhaupt? Ik wil deze kopen: [url=Hallo mensen,  Ook ik zal mijzelf even voorstellen.. Ik ben Lars, woon in een mooi dorp, ben van middelbare leeftijd en vind muizen van kleins af aan al mooie beesten.  Als jullie vragen over mij hebben, hoor ik het graag! Nu heb ik de laatste tijd wel een klein probleem met mijn kleine vrinden..  De laatste weken, nu het weer kouder wordt, hebben er een aardig aantal muizen in onze boerderij plaats genomen. Nu vind ik een paar niet heel erg maar het worden er nu wel erg veel. Ik heb geprobeerd om de muizen weg te jagen, want doden wil ik ze absoluut niet.  Daarom zit ik eraan te denken om een diervriendelijke lokdoos te kopen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en werkt het Uberhaupt? Ik wil deze kopen: Diervriendelijke muizenval.

Alvast bedankt voor jullie reactie! Ik hoor graag van jullie!

Gr Lars

Lars1

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 29-11-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo muisjes Empty Re: Hallo muisjes

Bericht van nieki wo nov 30, 2016 11:06 am

hallo Lars, welkom op dit forum.

op de boerderij zullen wel veel muizen zitten, ik vraag mij af of een 1 val afdoende is.
een boerderijkat kan natuurlijk ook, alleen de aanwezigheid schijnt al genoeg te zijn.
je kan zelf ook een val maken; petfles , de hals eraf snijden en op z'n kop er weer in vastplakken. lekkers in de fles en muis kan er niet meer uit.

enne de muizen heel ver weer uitzetten, ze komen anders weer terug op t oude plekje. Wink
succes
nieki
nieki
Moderator

Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 24-05-15
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo muisjes Empty Re: Hallo muisjes

Bericht van LiefKonijntje wo dec 21, 2016 1:13 pm

Welkom op het forum Lars!
LiefKonijntje
LiefKonijntje
Admin

Aantal berichten : 407
Registratiedatum : 22-05-15
Woonplaats : Middelburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo muisjes Empty Re: Hallo muisjes

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum