Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zeer snel advies gevraagd over jonge muis!!!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Zeer snel advies gevraagd over jonge muis!!! Empty Zeer snel advies gevraagd over jonge muis!!!

Bericht van bender97 zo aug 16, 2015 8:44 pm

Hallo,
Heb niet de tijd gehad om me voor te stellen dus even snel: ik heb sinds een jaar muizen (alleen vrouwelijke). Op dit moment heb ik er 3. Echter ik ben net terug van vakantie en kwam erachter dat een muis een jong heeft gekregen. Ze was dus al zwanger toen ik haar kreeg. Wel heb ik zeer streng het idee dat ze het jong niet accepteerd en/of geen melk kan geven. Vandaar dat ik het jonge muisje met de hand wil grootbrengen. Nu is mijn vraag: heeft iemand van jullie dit eerder gedaan en hoe kan ik dit het beste doen (als dit mogelijk is natuurlijk).

Met vriendelijke groetjes:-)

bender97

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 16-08-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeer snel advies gevraagd over jonge muis!!! Empty Re: Zeer snel advies gevraagd over jonge muis!!!

Bericht van LiefKonijntje zo aug 16, 2015 9:55 pm

LiefKonijntje
LiefKonijntje
Admin

Aantal berichten : 407
Registratiedatum : 22-05-15
Woonplaats : Middelburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeer snel advies gevraagd over jonge muis!!! Empty Re: Zeer snel advies gevraagd over jonge muis!!!

Bericht van Bloempju14 do aug 20, 2015 3:53 pm

weet wel waar je aan begint, ik heb het zelf gedaan met twee kleintjes van een week oud omdat de moeder overleeden was en deze niet door surrogaat mamas werden geaccepteerd. maar ze moeten om de 2 uur eten dag en nacht. dit tot ze vast voer eten dus als ze net geboren zijn ongeveer 3 weken. en geloof mij 3 weken amper slaap breekt je op.
misschien weet je iemand in je buurt die een moeder muis met nest heeft. en of je de baby muis daar bij kunt leggen.

Succes Smile
Bloempju14
Bloempju14

Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-05-15
Leeftijd : 31
Woonplaats : Dronten

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeer snel advies gevraagd over jonge muis!!! Empty Re: Zeer snel advies gevraagd over jonge muis!!!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum