Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

4 plaatsers

Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Lindaapje di nov 24, 2015 5:47 pm

Aangezien het met het medicijn van de DA niet echt aanslaat, is dit weer op een online shop verkrijgbaar en heb ik dit dus aangeschaft.
homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) 20151124_173800_zps0rwiftrq
dit is een homeopatische medicijn tegen verkoudheid en oogontsteking.

heeft iemand hier ervaring mee?
Want in de bijsluiter staat niet echt duidelijk wat de dosering is in combinatie met de hoeveelheid water. Wel staat er 2 a 3 X per dag 5 korreltjes in het water.

Lindaapje
Lindaapje

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 13-10-15
Leeftijd : 34
Woonplaats : Makkum(Fr)

Terug naar boven Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty Re: homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Gaze di nov 24, 2015 9:24 pm

Ik vind het een wonder als dit werkt.. mss voor een beginnend kwaaltje ja, maar voor verkoudheid en oogontsteking?
Gaze
Gaze

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 30-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty Re: homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Saar di nov 24, 2015 10:13 pm

Ik vraag me toch af hoe erg het is. Niest ze af en toe of echt herhaaldelijk en reutelt ze?

Verder zou ik niet teveel vertrouwen op dit soort medicijnen, aangezien echte medicijnen (antibiotica enzo) niet verkocht mogen worden in winkels, dacht ik. En dit zal vast een goede reden hebben.

Wat ik ook vaak bij mn ratten doe is ze meenemen als ik een lekkere lange douche neem, want stoom is ook erg goed voor ze. Zet ze dan in een kleiner kooitje naast de douche.

Saar

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 05-10-15
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty Re: homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Lindaapje di nov 24, 2015 10:47 pm

Ze niest nu alleen als ik bij haar in de kooi kom. Of als ik haar uit de kooi heb.  Dus het is nog niet over maar het is wel minder, maar omdat ik de medicijnen van de DA niet langer als 10 dagen mag gebruiken weet ik niet wat ik verder nog kan doen.
Voor de medicatie van de DA was het herhaaldelijk niesen hoesten en zwaar ademen.
Lindaapje
Lindaapje

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 13-10-15
Leeftijd : 34
Woonplaats : Makkum(Fr)

Terug naar boven Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty Re: homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Gaze di nov 24, 2015 11:11 pm

Kan het geen stress zijn als ze het alleen doet als je haar oppakt?
Gaze
Gaze

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 30-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty Re: homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Xandra B. wo nov 25, 2015 12:11 am

Nude-muizen zullen altijd wat zwakker zijn in hun immuunsysteem omdat ze geen thymus/zwezerik hebben.
Dit kleine orgaan in de halsstreek helpt mee in het afweersysteem.
Helemaal over gaat het hoorbaar ademen dus waarschijnlijk niet meer bij deze muis.
Wees daarom erg kritisch in het gebruik van antibiotica om resistentie te voorkomen.
En je zult er rekening mee moeten houden dat ze niet zo oud gaat worden en dat je er waarschijnlijk vroegtijdig een eind aan haar leven zult moeten gunnen om ondraaglijk lijden te voorkomen.
Weerstand verhogende middeltjes zoals deze en probiotica kunnen ondersteunen maar niet genezen!


Laatst aangepast door Xandra B. op wo nov 25, 2015 12:48 am; in totaal 1 keer bewerkt

Xandra B.

Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 24-05-15
Leeftijd : 53
Woonplaats : Wormerveer (Zaanstad)

http://xandra-s.favorietje.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty Re: homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Xandra B. wo nov 25, 2015 12:15 am

http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/echinaforce-druppels.php zou ook nog wel eens kunnen helpen.

Xandra B.

Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 24-05-15
Leeftijd : 53
Woonplaats : Wormerveer (Zaanstad)

http://xandra-s.favorietje.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty Re: homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Lindaapje wo nov 25, 2015 12:25 am

Gaze schreef:Kan het geen stress zijn als ze het alleen doet als je haar oppakt?

Ja daar zit ik aan te denken maar ze laat zich gewoon oppakken en in de hand houden.

Lindaapje
Lindaapje

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 13-10-15
Leeftijd : 34
Woonplaats : Makkum(Fr)

Terug naar boven Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty Re: homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Lindaapje wo nov 25, 2015 12:27 am

Oke Xandra dat wist ik niet helaas maar idd daar ga ik dan wel rekening mee houden.
Bedankt voor de tip daar ga ik dan ook doen om het wat te ondersteunen.
Vind het erg sneu voor haar.Sad
Lindaapje
Lindaapje

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 13-10-15
Leeftijd : 34
Woonplaats : Makkum(Fr)

Terug naar boven Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty Re: homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Xandra B. wo nov 25, 2015 12:31 am

Wissel de middeltjes maar af. Niet alles tegelijk gebruiken.

Xandra B.

Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 24-05-15
Leeftijd : 53
Woonplaats : Wormerveer (Zaanstad)

http://xandra-s.favorietje.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty Re: homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Lindaapje za nov 28, 2015 4:33 pm

Zal ik doen. Very Happy
Lindaapje
Lindaapje

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 13-10-15
Leeftijd : 34
Woonplaats : Makkum(Fr)

Terug naar boven Ga naar beneden

homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21) Empty Re: homeopatische verkoudheids medicijn(vitamed 21)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum