Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mousery LiefKonijntje - Middelburg (zeeland)

Ga naar beneden

Mousery LiefKonijntje - Middelburg (zeeland) Empty Mousery LiefKonijntje - Middelburg (zeeland)

Bericht van LiefKonijntje zo mei 24, 2015 5:29 pm

Fokker
Naam: Lianne
Plaats: Middelburg (Zeeland)
Ervaring: In 2009 kreeg ik mijn eerste nestje van een muisje dat in het park was gevonden. Hier is mijn muizenliefde mee begonnen en ben ik steeds serieuzer gaan fokken. Er is een tijd geweest dat ik meer als 150 muizen in mijn bezit had. Door een hele drukke periode op school ben ik gestopt en zijn een aantal van mijn muisjes op de kinderboerderij gaan wonen, op school gaan wonen of als voer weg gegaan. Maar een hoop muizen mochten blijven tot hun dood. Ook heb ik toen helaas mijn schildpad lijn van 5 generaties moeten stoppen Sad

Nu ongeveer anderhalf jaar later nadat ik nog maar 1 muisje over had heb ik een zwanger dametje van iemand overgenomen. En zo kwamen er langzaam steeds weer muisjes hier in huis. Ondertussen zijn de eerste zelf gefokte nestjes weer geboren en heb ik weer een mooi aantal knappe muisjes. Ondertussen heb ik ook in Houten weer wat muizen gehaald en zitten de schildpaddames bij de man.


Mousery
Naam: Mousery LiefKonijntje
Kleuren: Begonnen met een poging te wagen om weer met schildpad te fokken
Aanbod: Ik heb geregeld nestjes liggen, wil je weten wat ik op dit moment in aanbod heb stuur me even een PB Wink
Prijs: Voor mannen vraag ik €3,50 en voor vrouwen €4,- Voor schildpad dames vraag ik €8,- maar die heb ik voorlopig nog niet in de aanbod
Bijzonderheden: De gezondheid van mij muizen vind ik erg belangrijk en die zal dan ook boven alles gaan!
Daarna vind ik het Karakter en de bouw erg belangrijk, en pas daarna komt de tekening en kleur in mijn ogen.
LiefKonijntje
LiefKonijntje
Admin

Aantal berichten : 407
Registratiedatum : 22-05-15
Woonplaats : Middelburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum