Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dames om mijn groepje mee uit te breiden.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Dames om mijn groepje mee uit te breiden. Empty Dames om mijn groepje mee uit te breiden.

Bericht van Amandavd ma apr 25, 2016 8:29 pm

Hallo allemaal,

Wij krijgen over 2 a 3 weken ons nieuwe terrarium met de volgende maten 100 x 50 x 60.

Daar komen onze vier dames in te zitten, echter wil ik ons groepje gaan uitbreiden met 4 dames, misschien zes. Nu vroeg ik mij af of er nog andere fokkers zijn die hier niet op de lijst staan waar jullie goede ervaringen mee hebben? Dan hebben we wellicht wat meer keuze tegen die tijd. Smile

Groetjes Amanda

Amandavd

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 26-03-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames om mijn groepje mee uit te breiden. Empty Re: Dames om mijn groepje mee uit te breiden.

Bericht van Saar ma apr 25, 2016 8:58 pm

Van waar ben je? Ken er wel meerdere maar nogal verspreid door het land Razz

Saar

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 05-10-15
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames om mijn groepje mee uit te breiden. Empty Re: Dames om mijn groepje mee uit te breiden.

Bericht van Amandavd ma apr 25, 2016 9:12 pm

Oh ja niet zo handig van mij! Noord-Limburg maar wil er best even voor rijden!

Amandavd

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 26-03-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames om mijn groepje mee uit te breiden. Empty Re: Dames om mijn groepje mee uit te breiden.

Bericht van Amandavd vr apr 29, 2016 6:42 pm

Iemand nog fokkers die ze kennen?

Amandavd

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 26-03-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames om mijn groepje mee uit te breiden. Empty Re: Dames om mijn groepje mee uit te breiden.

Bericht van Jennifer do mei 19, 2016 8:34 pm

Hee, ik weet niet of je omdertussen al dames gevonden hebt maar mousery Black Beauty zit in grathem. Heeft hele mooie showformaat muizen in de kleuren agouti, argente en cinnamon. Heeft ook nog bontjes dacht ik.

Bij waalre zit mousery sam sam

Jennifer

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames om mijn groepje mee uit te breiden. Empty Re: Dames om mijn groepje mee uit te breiden.

Bericht van Amandavd vr mei 20, 2016 11:21 am

Hoi Jennifer!

Ik heb inmiddels 4 mooie dames gereserveerd maar ik ga in de toekomst zeker nog een keer bij Black Beauty kijken!

Amandavd

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 26-03-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames om mijn groepje mee uit te breiden. Empty Re: Dames om mijn groepje mee uit te breiden.

Bericht van Jennifer vr mei 20, 2016 8:50 pm

Ah super! Welke kleuren heb je gekozen?


Luc in Grathem is echt super. Weet wat hij doet. Dieren worden goed verzorgd, zijn mooi en vooral gezond.

Jennifer

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames om mijn groepje mee uit te breiden. Empty Re: Dames om mijn groepje mee uit te breiden.

Bericht van Amandavd za mei 21, 2016 3:19 pm

Poeh, ik ben niet zo goed in kleuren maar volgens mij een wit roodoog, een agouti, waarschijnlijk goudagouti, een tricolor en nog een kleur waar ik niet zeker van. Zodra ik ze heb plaats ik wel wat foto's, dan kunnen jullie mij de juiste kleuren vertellen haha.

Ja klopt, alleen wilde ik wat andere kleurslagen dan wat ik nu al had en hij heeft vooral effen muizen dacht ik.

Amandavd

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 26-03-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames om mijn groepje mee uit te breiden. Empty Re: Dames om mijn groepje mee uit te breiden.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum