Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

24 vrouwelijke witte muizen

3 plaatsers

Ga naar beneden

24 vrouwelijke witte muizen  Empty 24 vrouwelijke witte muizen

Bericht van Lucky_charm do mei 28, 2015 6:30 pm

Hallo allemaal,

Ik ben een oud lid van het van oude forum, waar ik al lang niet meer actief ben geweest. Ik heb toestemming van Saskia1982 om dit bericht te plaatsen.

Aangeboden: 24  vrouwelijke witte muizen
Deze muizen komen van een particulier af die de muizen als voer hield. Oorspronkelijk waren het 9 vrouwtjes en 1 mannetje. Aangezien ze allemaal bij elkaar zaten is dit in korte tijd er uit de hand gelopen. De persoon had het niet meer in de hand en opeens waren er zoveel muizen dat het wel een plaag leek. Bij elkaar gepropt in 2 slecht geventileerde terraria met zaagsel als bodembedekking begonnen de muizen dood te gaan, of elkaar aan te vreten. Ik kon dit niet aanzien en heb ingegrepen. Na een aantal afspraken heb ik de resterende vrouwelijke muizen mee mogen nemen. Ik kan ze niet (allemaal) houden, vanwege plaatsgebrek. Ik ben dus op zoek naar mensen die deze jonge dames een goed thuis wil bieden, als huisdier (en niet als voer dus!). Op het ogenblik zitten er geen hoogzwangere vrouwtjes bij, maar ik ben er van overtuigd dat sommige wel zwanger zijn. De foto's zijn slecht, maar het gaat meer om het idee.

Ik woon in Roermond, maar vervoer is altijd wel te regelen. Wie helpt mij deze muizen een goed plekje te vinden? Ik hoef er uiteraard niets voor te hebben, ik wil gewoon dat ze gezond en veilig zijn.

24 vrouwelijke witte muizen  2ykm0b8

24 vrouwelijke witte muizen  11slguo

Lucky_charm

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 28-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

24 vrouwelijke witte muizen  Empty Re: 24 vrouwelijke witte muizen

Bericht van Mutt di jun 16, 2015 10:36 am

Zijn er inmiddels al een paar geplaatst?
Ik zit momenteel helaas vol, maar bij deze in ieder geval een schopje omhoog Smile
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

24 vrouwelijke witte muizen  Empty Re: 24 vrouwelijke witte muizen

Bericht van wobbly vr nov 13, 2015 11:18 am

Ook mijn vraag: zijn ze inmiddels allemaal geplaatst of ben je nog op zoek naar enkele huisjes?

Ik ben op zoek naar 1 of 2 muizenmeisjes én ben over 2 weken toevallig in Limburg dus zou er enkele van je kunnen overnemen.

wobbly

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 02-10-15
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

24 vrouwelijke witte muizen  Empty Re: 24 vrouwelijke witte muizen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum