Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ontstoken oogje - antibiotica en uitspoel vraagje

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ontstoken oogje - antibiotica en uitspoel vraagje Empty Ontstoken oogje - antibiotica en uitspoel vraagje

Bericht van Mutt di jun 16, 2015 10:43 am

Helaas kampt Qiwi met een ontstoken oog, eerst dacht ik nog dat ze gewoon nog een beetje slaapoogjes had, maar het lijkt toch op een ontstoken oogje. Ik ben begonnen met uitspoelen met lauw gekookt water, maar had toch nog even een paar vraagjes:
- Hoe lang kan ik het uitspoelen proberen voor ik toch echt naar een zalf moet grijpen?
- Hebben jullie nog een speciale manier waarop jullie een oogje uitspoelen? Ik dep het nu met een keukenrolpapiertje gedompelt in water.
- Kan ik oogzalf online bestellen of wordt het een retourtje dierenarts?

Ze heeft het maar aan een oogje en er zit geen viezigheid in, ook is het niet rood maar mooi roze, maar het oogje zit dus wat dicht en ik heb het idee dat het iets wateriger is. Verder is ze gewoon een erg actief muisje, maar zo'n oog is natuurlijk niet fijn...
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontstoken oogje - antibiotica en uitspoel vraagje Empty Re: Ontstoken oogje - antibiotica en uitspoel vraagje

Bericht van nieki wo jun 17, 2015 12:58 pm

ik zou t met een stukje fleece doen , denk ik keukenpapier lijkt mij zo hard.

oogzalf kun je online bestellen, maar ik heb t idee dat de da het beste weet welke zalf en die kunnen ook sterkere middelen geven.

hoelang uitspoelen proberen geen idee, ga op je gevoel af. beterschap en succes ermee
nieki
nieki
Moderator

Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 24-05-15
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum