Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting

+6
Esther180
Ccindy
Bloempju14
nieki
Chantal
Gaze
10 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 Empty Re: Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting

Bericht van Mutt zo aug 30, 2015 9:56 pm

Ach wat sneu dat je maar zo kort van haar hebt kunnen genieten Sad
Fijnstof vind ik een beetje raar inderdaad, dan hadden de andere muizen er toch ook last van gehad? Domme pech zullen we maar zeggen
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 Empty Re: Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting

Bericht van Saskia1982 zo aug 30, 2015 11:18 pm

Wat vervelend zeg dat je dat mee moet maken.
Het klinkt alsof ze al nooit echt een gezond muisje is geweest, dat komt helaas weleens voor bij muizen.
Heel veel sterkte!
Saskia1982
Saskia1982
Admin

Aantal berichten : 594
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 41
Woonplaats : Brielle

http://saskia1982.webs.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 Empty Re: Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting

Bericht van Esther180 ma aug 31, 2015 5:04 am

Dank jullie wel. Vandaag ga ik weer naar huis. De jongen van de fokker zijn nu 1-1,5 week oud. Ik moet dus nog een weekje of 3 wachten. Verwachten jullie problemen als er een nieuw muisje bij komt? Vanavond verplaats ik de muizen naar Ede. Hopelijk gaat dat goed...

Esther180

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 Empty Re: Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting

Bericht van Saskia1982 ma aug 31, 2015 6:59 am

Ik zou wel wachten tot ze 5 weken zijn, dat word door de meeste fokkers toch wel als minimale leeftijd gehanteerd voor ze gaan verhuizen.
Dan zijn ze gewoon net even wat sterker en beter bestand tegen de stress van een verhuizing en het koppelen met hun nieuwe mede bewoners.
Saskia1982
Saskia1982
Admin

Aantal berichten : 594
Registratiedatum : 01-02-15
Leeftijd : 41
Woonplaats : Brielle

http://saskia1982.webs.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 Empty Re: Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting

Bericht van Esther180 ma aug 31, 2015 4:28 pm

Dan doen we dat Smile ik ben weer in Nl. Wat zijn ze enorm gegroeit zeg! Ze zijn ook een stuk dikker (papzak). Ik ga het eten dus maar even een poosje afwegen denk ik. Ze zien er gelukkig gezond uit en zijn actief. Vertrouwen moet ik weer gaan winnen. Net heb ik het transportbakje in de kooi gezet. Ze klimmen er op en af.

Esther180

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 Empty Re: Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting

Bericht van Esther180 wo sep 02, 2015 6:01 pm

Volgens mij weet ik hoe ik afbeeldingen kan plaatsen. Laat ik het eens proberen Smile

Dit is een foto van de kooi op dit moment. Ik ben er nog niet tevreden mee, maar het is een begin :p

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 693674blablabla_0_82_img_3880

Dit is Felix:

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 741758blablabla_0_82_img_3595

Dit is noepie:

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 278228blablabla_0_82_img_3596

En dit was pluisje:

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 718213blablabla_0_82_dsc_0455


Helaas zijn Felix en Noepie een stuk schuwer geworden. Of het komt door de verhuizing weet ik niet, maar dat vermoed ik wel. Ze komen niet meer naar me toe rennen zoals eerst. Net liepen ze schoorvoetend naar mijn hand en na treuzelen aten ze wat, maar het over mijn hand rennen is (tijdelijk) weg. Hopelijk kan ik het vertrouwen weer terugwinnen.

Esther180

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 09-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 Empty Re: Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting

Bericht van nieki zo sep 06, 2015 11:48 am

vast wel, heb geduld enne wat een mooie ruimte voor die beestjes..
nieki
nieki
Moderator

Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 24-05-15
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 Empty Re: Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting

Bericht van LiefKonijntje ma sep 07, 2015 3:42 pm

Je hebt een mooi hokje voor de dames!! Prachtig, zullen ze vast veel plezier aan beleven
LiefKonijntje
LiefKonijntje
Admin

Aantal berichten : 407
Registratiedatum : 22-05-15
Woonplaats : Middelburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 Empty Re: Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting

Bericht van VeraDeMuis di sep 08, 2015 11:35 am

Ziet er goed uit! Veel plezier ermee Very Happy
VeraDeMuis
VeraDeMuis

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 28-05-15
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting - Pagina 5 Empty Re: Hulp gevraagd bij de aanschaf en inrichting

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum