Welkom op Het Muizen en Hamster forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag

3 plaatsers

Ga naar beneden

Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag Empty Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag

Bericht van Mutt wo sep 16, 2015 7:11 pm

Ik kom net weer in mijn kamer en kijk vlug even bij de muizen.
Het valt me direct op dat Popcorn er vrij futloos bij zit.
Ik heb haar uit de kooi gehaald en dat ging veel te rustig voor haar doen. Ze is zo slap als een vaatdoek Sad
De dames zijn inmiddels 1 jaar en 3 maanden dus ik was er al rekening mee gaan houden. Ik had popcorn de afgelopen tijd niet veel gezien, maar 's avonds (gisteren) ook kwam ze wel weer te voorschijn en toen heb ik niets aan haar gezien. Het is dus wel erg onverwachts...
Ik houd haar nu bij me warm maar vrees dat het niet lang meer gaat duren Crying or Very sad

EDIT:
Ik wilde dit net verzenden toen ze uit het niets uit mijn handen sprong en toen ik haar probeerde te pakken beet ze me gewoon (heeft ze echt nog nooit gedaan) en sprong ze weer weg. Ik kon haar gewoon niet normaal vastpakken zonder dat ze direct beet en nu is ze onder mijn bed geschoten.
Herkend iemand dit??? Ik vind het echt zo raar. No
Van een op sterven na dood muisje lijkt ze nu wel hyperalert en herkend ze me ook gewoon niet meer...


Laatst aangepast door Mutt op wo sep 16, 2015 7:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag Empty Re: Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag

Bericht van Mutt wo sep 16, 2015 7:19 pm

Ik heb haar in een bakje kunnen doen en terug in de kooi gezet maar kon haar ook gewoon niet normaal vastpakken, direct pakte ze dan mijn vel vast. Heel bizar dit
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag Empty Re: Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag

Bericht van Mutt wo sep 16, 2015 8:29 pm

Schiet me net te binnen dat het brandalarm (foutje bedankt in de keuken) wel was afgegaan niet lang hiervoor en dat duurde ook wel even voor die eindelijk ophield (alle brandalarmen gaan dan af, zo ook die in mijn kamer). Zou het kunnen dat die schelle hoge toon haar zo gedesoriënteerd heeft gemaakt?
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag Empty Re: Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag

Bericht van Xandra B. wo sep 16, 2015 8:36 pm

Zou kunnen dat ze daar van geschrokken is.
Laat haar maar gewoon met rust en houd haar goed in de gaten.
Als ze niet of nauwelijks eet en drinkt is ze misschien toch gewoon op haar eind.
Omdat ze beet,kan ze pijn hebben.

Xandra B.

Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 24-05-15
Leeftijd : 53
Woonplaats : Wormerveer (Zaanstad)

http://xandra-s.favorietje.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag Empty Re: Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag

Bericht van nieki vr sep 18, 2015 6:23 pm

jeetje schrikken zeg met je popcorn. houd t even in de gaten en inderdaad een beetje rust doet soms wonderen, sterkte
nieki
nieki
Moderator

Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 24-05-15
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag Empty Re: Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag

Bericht van Mutt ma sep 21, 2015 6:21 pm

Bedankt voor de reacties Smile
We zijn inmiddels een paar dagen verder en gelukkig was ze de volgende ochtend (heb haar die avond niet meer gezien) weer helemaal de oude. Zowel qua gedrag als qua gezondheid, dus daar ben ik wel heel blij. Ook geen pijnuitingen gelukkig. Hopelijk kan ik nog een tijd van haar genieten en was het de schrik van het brandalarm.
Mutt
Mutt

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 24-05-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag Empty Re: Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag

Bericht van nieki wo sep 23, 2015 11:23 am

laten we het daar maar op houden, de schrik... geniet van haar
nieki
nieki
Moderator

Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 24-05-15
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag Empty Re: Het gaat niet goed met popcorn en heel vreemd gedrag

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum